دانلود رایگان بهترین افزونه های وردپرس از پنل پیامکی آی پی پنل

معرفی ابزارهای پیامکی وردپرس و افزایش تجربه کاربری سایت (UX)

در این مقاله، به بررسی ابزارها و پلاگین‌های مختلف پنل پیامکی مناسب برای وردپرس و ووکامرس می‌پردازیم و بهترین افزونه های پیامکی وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین، نحوه استفاده از این ابزار در بهبود تجربه خرید مشتریان و افزایش فروش در فروشگاه آنلاین نیز بحث خواهیم کرد. در نهایت، تأثیر استفاده از پنل پیامکی بر رضایت مشتریان و بهبود رابط کاربری فروشگاه آنلاین (UX) نیز موردبحث قرار خواهد گرفت. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما در 💛همراه پیام💛 باقی بمانید.

موضوع بررسی ابزارها و پلاگین‌های مختلف پنل پیامکی برای وردپرس ووکامرس در ایران است، یک موضوع جالب و کاربردی که بسیاری از فروشندگان آنلاین در ایران به آن نیاز دارند. باتوجه‌به رشد سریع فروشگاه‌های آنلاین بعد از کرونا در ایران، استفاده از پنل پیامکی ارزان برای اطلاع‌رسانی به مشتریان، یک راه‌حل مؤثر برای بهبود تجربه خرید آنلاین است که یک ابزار جدا نشدنی در فرایند طراحی سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

پلاگین‌ها و ابزارهای مختلف پنل پیامکی برای وردپرس و ووکامرس، یک جادوی دوست‌داشتنی برای افزودن ویژگی‌های خارق‌العاده به سایت‌های وردپرسی هستند. با استفاده از این پلاگین‌ها، فروشندگان می‌توانند به‌راحتی پیامک‌های خود را به مشتریان خود ارسال کنند. همچنین، با استفاده از پلاگین‌ها و ابزارهای مختلف، فروشگاه آنلاین شما قابل‌دسترس بوده و شما می‌توانید با طراحی خبرنامه‌های پیامکی حرفه‌ای مشتریان خود را از جذاب‌ترین پیشنهادها مطلع کنید. بلافاصله بعد از فعال‌سازی خبرنامۀ پیامکی متوجه خواهید شد که چه سود بزرگی را تابه‌حال ازدست‌داده بودید.

معرفی چند پلاگین دوست‌داشتنی برای پنل پیامکی

افزونه پیامک فارسی ووکامرس
افزونه پیامک فارسی ووکامرس برای همراه پیام

پیامک فارسی ووکامرس – Persian WooCommerce SMS

شاید Persian WooCommerce SMS یکی از معروف‌ترین افزونه های پیامکی وردپرس در ایران باشد. این افزونه جذاب توسط شرکت ووکامرس فارسی به‌صورت رایگان در مخزن وردپرس عرضه شده است که تقریباً یکی از کامل‌ترین افزونه‌های پیامک فارسی در ایران محسوب می‌شود. از قابلیت‌های این هیولای رایگان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارسال پیامک در زمان ثبت سفارش و تغییر وضعیت سفارش‌ها

یکی از مواردی که باعث بهبود تجربه کاربری مشتریان (UX) خصوصاً مشتریانی که اوّلین خرید را انجام داده‌اند می‌شود، ارسال پیامک بعد از ثبت اوّلین سفارش و پرداخت هزینه آن است. فردی که اوّلین‌بار از شما خرید کرده تا زمان تحویل‌گرفتن سفارش نگرانی‌های زیادی را تحمل می‌کند.
ارسال پیامک بعد از ثبت سفارش در ووکامرس و اطلاع‌رسانی کاربران بعد از تغییر وضعیت سفارش‌ها موردی است که می‌تواند یک تجربۀ لذت‌بخش خرید را برای مشتریان شما فراهم کند.
افزونه Persian WooCommerce SMS این قابلیت را دارد که با تنظیم پنل پیامکی و شرایط ارسال می‌توانید در زمان ثبت سفارش، پیامک خود را به مشتری، مدیر فروشگاه، مدیرکل و یا شماره‌های انتخابی خودتان به‌صورت هم‌زمان و در همان لحظه ارسال کنید، تا هم مدیران و هم مشتریان از فرایند ثبت سفارش باخبر شوند.

خبرنامه محصولات ووکامرس

شاید بتوان گفت افزونه Persian WooCommerce SMS بهترین افزونه خبرنامه محصولات ووکامرس است چرا که این افزونه قابلیت ارسال پیامک به کاربران به‌صورت دستی و خودکار را دارد.
شما به کمک خبرنامۀ افزونۀ Persian WooCommerce SMS می‌توانید در زمان موجود شدن، تخفیف خوردن و یا رسیدن موجودی محصول به آستانۀ اتمام پیامک‌های تبلیغاتی خود را به مشتریان ارسال کنید تا یک جهش چشمگیر در فروش خود تجربه کنید. نکتۀ جذاب این است که تمام فرایند به‌صورت خودکار و بدون دخالت شما انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید حالت‌های ارسال دستی پیامک را تعریف کنید تا در زمان‌های مدنظر به صورت دستی پیامک‌های خود را به کاربران ارسال کنید، این بخش از طریق صفحۀ ویرایش محصول ووکامرس در دسترس است.

ارسال پیامک اختصاصی در صفحۀ هر سفارش

قابلیت ارسال پیامک اختصاصی در صفحه هر سفارش به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های اختصاصی خود را به خریداران ارسال کنید. مثلاً به توضیحی که در قسمت توضیحات سفارش وارد کرده‌اند پاسخ دهید، یا تغییرات سفارش را به‌صورت اختصاصی به کاربران ارسال کنید.

شرت کدهای اختصاصی

یکی از جذابیت‌های وردپرس قابلیت ایجاد شرت کدها است. شرت کد نمایندۀ یک قطعه کد است که در زمان فراخوانی اقدام بخصوصی را انجام می‌دهد. کاربردی که شرکت کدها در افزونه Persian WooCommerce SMS دارند قابلیت نمایش اطلاعات سفارش، مشتری و محصولات است که می‌توانید بدون درگیرشدن با پیچیدگی‌های برنامه‌نویسی از آن‌ها مثل آب‌خوردن استفاده کنید. قابیلت استفاده از شرت کد در افزونه های پیامکی وردپرس می‌تواند پیامک‌های حرفه‌ای را برای شما ایجاد کند

از جمله شرت کد‌های Persian WooCommerce SMS می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: کافی است این کدها را در متن پیامک خود قرار دهید.

شرت کدهای خبرنامۀ افزونه Persian WooCommerce SMS:

{product_id} : آیدی محصول، {sku} : شناسه محصول، {product_title} : عنوان محصول، {regular_price} قیمت اصلی، {onsale_price} : قیمت فروش فوق‌العاده {onsale_from} : تاریخ شروع فروش فوق‌العاده، {onsale_to} : تاریخ اتمام فروش فوق‌العاده، {stock} : موجودی انبار

شرت کدهای جزئیات سفارش افزونه Persian WooCommerce SMS:

{mobile} = شماره موبایل مشتری ، {phone} = شماره‌تلفن مشتری ، {email} = ایمیل مشتری ، {status} = وضعیت سفارش،
{all_items} = محصولات سفارش، {all_items_qty} = محصولات سفارش به همراه تعداد، {count_items} = تعداد محصولات سفارش،
{price} = مبلغ سفارش، {post_id} = شماره سفارش اصلی، {order_id} = شماره سفارش، {transaction_id} = شماره تراکنش،
{date} = تاریخ سفارش ، {description} = توضیحات مشتری، {payment_method} = روش پرداخت، {shipping_method} = روش ارسال

شرت کدهای جزئیات صورت‌حساب افزونه Persian WooCommerce SMS:


{b_first_name} = نام مشتری، {b_last_name} = نام خانوادگی مشتری، {b_company} = نام شرکت، {b_country} = کشور ،
{b_state} = ایالت/استان، {b_city} = شهر ، {b_address_1} = آدرس 1، {b_address_2} = آدرس 2، {b_postcode} = کد پستی ،

شرت کدهای جزئیات حمل‌ونقل افزونه Persian WooCommerce SMS:

{sh_first_name} = نام مشتری، {sh_last_name} = نام خانوادگی مشتری، {sh_company} = نام شرکت، {sh_country} = کشور ،
{sh_state} = ایالت/استان، {sh_city} = شهر ، {sh_address_1} = آدرس 1، {sh_address_2} = آدرس 2، {sh_postcode} = کد پستی ،

افزونۀ دیجیتس

در عصر دیجیتال امروزی، کسب‌وکارها دائماً به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی عملیات خود در بهبود تجربه مشتری (UX)هستند. یکی از راه‌های رسیدن به این هدف، جایگزین‌کردن شماره موبایل کاربران بجای ایمیل پیش‌فرض وردپرس در فرایند ثبت‌نام است بخصوص برای کاربران ایرانی. برای دستیابی به این ویژگی، لازم به نصب افزونه‌هایی هستیم که شماره موبایل را جایگزین ایمیل در فرایند ثبت‌نام کنند.
اگر شما هم به دنبال پاسخ سؤال «چطور می‌توانم ثبت‌نام وردپرس را با شماره موبایل انجام دهم» یکی از راهکارهای کاربردی و جامع استفاده از افزونه حرفه‌ای دیجیتس Digits است.

در اصل Digits یک افزونه وردپرس است که به صاحبان وب‌سایت اجازه می‌دهد تا احراز هویت دومرحله‌ای را به روند ورود خود اضافه کنند یا ورود و ثبت‌نام خود را صرفاً با شماره موبایل انجام دهند. این لایه امنیتی اضافه شده به محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز کمک می‌کند.

نصب و پیکربندی این افزونه آسان و برای کاربران در تمام سطوح فنی قابل‌اجرا است. پس از نصب، کاربران می‌توانند از انواع روش‌های احراز هویت، از جمله پیامک، تماس صوتی (در صورت پشتیبانی پنل پیامکی) و رمز عبور یکبار مصرف (OTP) انتخاب کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Digits، توانایی آن در ادغام وردپرس با سرویس‌های شخص ثالثِ محبوب مانند ♥همراه پیام♥ و IpPanel است. این ادغام اجازه می‌دهد تا ارتباط یکپارچه بین افزونه و این سرویس‌ها برقرار شود و از تحویل مطمئن پیام‌های احراز هویت اطمینان حاصل شود.

افزونه دیجیتس به‌صورت تجاری عرضه می‌شود و مارکت‌های مختلفی از جمله ژاکت، راست‌چین، ابزار وردپرس، وب تو یو و… با ایجاد دست‌کاری‌هایی در قابلیت‌های این افزونه اقدام به فروش آن کرده‌اند. شما می‌توانید با خرید پنل‌های پیامکی همراه پیام این افزونه فوق کاربردی را به‌رایگان دریافت کنید.

از ویژگی‌های بارز افزونه دیجیتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تأیید دومرحله‌ای ثبت‌نام
  • جایگزینی شماره موبایل بجای ایمیل در فرایند ثبت‌نام وردپرس
  • تأیید شماره موبایل در صفحه پرداخت ووکامرس
  • هماهنگ با المنتور
  • ورد با کد یکبار مصرف بدون نیاز به واردکردن رمز عبور
  • جلوگیری از اسپم
  • ایجاد فیلدهای دلخواه برای اضافه‌کردن ویژگی به فیلدهای ثبت‌نام
  • شناسایی خودکار کد کشور بر اساس آی پی
  • کاربر می‌تواند با ایمیل ثبت‌نام کند و بعداً شماره‌تلفن را اضافه کند و بلعکس
  • فیلدهای ایمیل و رمز عبور را از ورود و ثبت‌نام حذف کنید.
  • تعیین صفحه ریدایرکت برای بعد از ورود به سایت، ثبت‌نام و خروج از سایت
  • کپچا
  • و ده‌ها قابلیت دیگر که با نصب ادآن‌های دیجیتس می‌توان استفاده کرد
دانلود افزونه گرویتی فرم برای همراه پیام

ادآن پیامک گرویتی فرم

گرویتی فرم، پلاگین قدرتمند و تجاری برای ایجاد فرم وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد تا با سهولت فرم‌ها را در وب‌سایت خود ایجاد و مدیریت کنید. در کنار قابلیت‌های جذاب گرویتی ‌فرم قابلیت ارسال پیامک در فرم‌ها هیجان ویژه‌ای را به استفاده‌کنندگان این افزونه حرفه‌ای القا کرده است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید نه‌تنها با ایجاد فرم پیامک‌های مختلف را به کاربران و شماره‌های انتخابی ارسال کنید؛ بلکه حتی می‌توانید با ادغام این ادآن و ادآن عضویت و ورود گرویتی فرم‌های عضویت و ورود اختصاصی ایجاد کنید در این صورت نیازی به افزونه های پیامکی وردپرس دیگر ندارید و تمام فرایند ثبت‌نام از طریق گرویتی فرم انجام می‌شود (توسیه نمی‌شود)

هر سه افزونه یاد شده به‌صورت تجاری عرضه می‌شوند؛ اما با تهیه پنل پیامکی همراه پیام می‌توانید به تمام این افزونه‌ها از طریق پنل همراه پیام دسترسی رایگان داشته باشید.برای تهیه روی لینک زیر کلیک کنید.


ارسال لینک پرداخت به کاربر

شاید نیاز باشد لینک پرداخت مستقیم را به کاربران ارسال کنید تا فرایند ارسال راحت‌تر انجام شود. افزونه ایرانی ارسال لینک پرداخت مستقیم در ژاکت این ویژگی را برای شما فراهم کرده است که بتوانید لینک مستقیم را به کاربر خود ارسال کنید. برای اطلاعات بیشتر صفحه این محصول را مطالعه کنید. (مشاهده کنید)

Novin Track Order (ارسال کد مرسوله از طریق اکس به کاربران)

بعد از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود بعداز افزایش تعداد خریداران با چالش ارسال کدهای رهگیری پست به مشتریان روبه‌رو خواهید شد. زمانی که تعداد مشتریان شما کم است می‌توانید از قابلیت ارسال پیام اختصاصی افزونه Persian WooCommerce SMS استفاده کنید، اما وقتی که تعداد مشتریان شما افزایش می‌یابد این فرایند در عین زمان‌گیر بودن با خطاهای انسانی بسیاری روبه‌رو می‌شود. ازاین‌رو لازم است که سفارش‌ها شما از طریق فایل اکسل در سایت بارگذاری شود تا فرایند ارسال کد مرسوله پست به‌صورت خودکار انجام و بدون دخالت دست انجام شود. برای استفاده از این ویژگی افزونه Novin Track Order بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

افزایش تجربه کاربری سایت با استفاده از پیامک

باتوجه‌به اهمیت تجربه کاربری در سایت‌ها، بهبود آن در وردپرس می‌تواند رضایت قابل‌توجهی را برای کاربران و مالکان سایت به همراه داشته باشد. یکی از روش‌های افزایش تجربه کاربری، استفاده از پیامک برای اطلاع‌رسانی به کاربران است. با فعال‌سازی پلاگین‌های پیامک در وردپرس، مالکان سایت می‌توانند پیامک‌های خود را به‌صورت خودکار برای کاربران ارسال کنند. این عمل باعث می‌شود کاربران همواره در جریان آخرین اطلاعات سایت قرار داشته باشند و تجربه کاربری آن‌ها بهبود چشمگیری پیدا کند. و این موهبتی است که به کمک افزونه های پیامکی وردپرس در سایت شما ایجاد می‌شود.

پیامک می‌تواند ابزار مفیدی برای صاحبان وب‌سایت برای برقراری ارتباط با کاربران خود باشد، اما در صورت عدم استفاده صحیح می‌تواند مزاحم و آزاردهنده باشد؛ ازاین‌رو تدوین استراتژی‌های بازاریابی با پنل‌های پیامکی می‌تواند شما را در مسیر بهتری برای رشد کسب‌وکارتان هدایت کند.
برای درکت بهتر تدوین استراتژی ارسال پیامک در وب‌سایت بهتر است انواع پیامک‌های قابل‌ارسال را بررسی کنیم.

پیامک‌های تراکنشی

تمامی پیامک‌هایی که ووکامرس، دیجیتس، وردپرس و تمامی افزونه‌ها به‌صورت خودکار ارسال می‌کنند پیامک‌های تراکنشی نام دارند. هدف از ارسال این پیامک‌ها ارائه گزارش‌ها، اطلاعات، گذرواژه‌ها و سایر اطلاعاتی که کاربر ارسال آن را شخصاً درخواست کرده است و بلافاصله بعد از درخواست منتظر دریافت پیامک است.

از جملۀ این پیامک‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت سفارش، لغو سفارش، تغییر وضعیت سفارش و…
دریافت کد یک‌بارمصرف، کد تأیید دومرحله‌ای و…
انجام تغییرات در درخواست‌های مشتری و امثال آن است.
سرعت تحویل و شفاف‌بودن متن این گروه از پیامک‌ها اولویت بالایی در بهبود تجربه کاربری دارد.
سرویس اسمارت پترن ♥همراه‌پیام♥ قابلیت ارسال پیامک تراکنشی زیر 9 ثانیه را دارد. استفاده از این سرویس می‌تواند سرعت دریافت پیامک توسط مشتریان شما را افزایش دهد.

از طرفی نوشتن متن جذاب و دوستانه یا رسمی می‌تواند در ایجاد ارتباط عاطفی میان کاربر و کسب‌وکار شما بسیار مؤثر باشد. بهتر است پیامک‌های تراکنشی شما به‌صورت سریالی ارسال شود؛ مثلاً بلافاصله پس از ثبت سفارش پیامک تأیید سفارش ارسال گردد و در زمان بسته‌بندی یا ارسال به پست پیامک مربوطه نیز ارسال گردد.

پیامک‌های خبرنامه

خبرنامه‌ها سرویس‌هایی هستند که با نصب در سایت شما این قابلیت را برای کاربران شما ایجاد می‌کند که در زمان‌های مدنظر کاربر، شما بتوانید پیامک‌ها خودتان را به دست کاربرانتان برسانید. مثلاً کاربر می‌تواند درخواست که در زمان موجود شدن محصول یا در زمان تخفیف خوردن محصول از آن مطلع شود.

استفاده از خبرنامه در بالابردن تجربه کاربری شما بسیار مؤثر است. بهتر است سرویس خبرنامه شما همیشه فعال باشد تا علاقه‌مندان به محصولات خود را همیشه در کنار خود نگه‌دارید.

پیامک‌های اطلاع‌رسانی

پیامک‌های اطلاع‌رسانی گروهی از پیامک‌ها هستند که برای اطلاع‌رسانی در مورد کسب‌وکار شما انجام می‌شود. مثلاً برای تغییر آدرس دفاتر فروش، اطلاع‌رسانی جشنواره‌های فروش و… کاربرد چشمگیر دارد که استفادۀ بجا از آن می‌تواند درآمد چشمگیری را برای شما به ارمغان بیاورد.

پیامک‌های تبریکات

اگر قصد بیمه‌کردن برندتان را نزد کاربرانتان دارید استفاده از پیامک‌های تبریکات یکی از بهترین گزینه‌ها برای ای هدف هست. با ارسال کد تخفیف، هدیه و حتی تبریک در روزهای خاص از جمله روز تولد، اعیاد و روز‌های مهم از دید کاربران می‌توانید برند خود را در ذهن کاربران هک کنید.
این قابلیت را هم به کمک افزونه می‌توانید در وردپرس پیاده‌سازی کنید و هم از قابلیت‌های پنل پیامکی همراه پیام استفاده کنید که به‌رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پیامک‌های تبلیغاتی

ارسال پیامک‌ها تبلیغاتی یا ارسال پیامک انبوه یکی از ویژگی‌های مهم تمامی پلن‌های همراه پیام است. شما می‌توانید با تهیۀ هرکدام از پلن‌ها ♥همراه‌پیام♥ به لیستی که در اختیار دارید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید یا از بانک شماره‌های رایگان که بر اساس شهر، جنسیت، سن، شغل و… تفکیک شده است استفاده کنید. توجه داشته باشید که ارسال پنل پیامکی تبلیغاتی نیازمند تهیه خط اختصاصی است تا بدون مشکل پیامک‌های تبلیغاتی شما به دست تمامی کاربران (بلک‌لیست و غیر بلک‌لیست) ارسال شود. پیامک‌های تبلیغاتی از جمله پیامک‌هایی هستند که برای ارسال آن‌ها نیاز به افزونه های پیامکی وردپرس نمی باشد.

از این که تا انتهای این مقاله همراه ♥همراه‌پیام♥ بوده‌ای بسیار خوشحالیم ازاین‌رو برای تهیه پنل پیامکی فوق حرفه‌ای همراه پیام می‌تواند از کد تخفیف زیر استفاده کنید. NAWWE9G2

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

به بالای صفحه بردن